Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Wij zijn er voor u als huurder. Uw mening is daarom voor ons heel waardevol. We horen graag wat u vindt van onze dienstverlening. Bent u tevreden, of ging er iets niet goed? Of misschien vindt u dat het anders kan. Met uw mening helpt u mee onze dienstverlening te verbeteren. Met het KWH-Huurlabel onderzoeken we dit.

Jaarlijks onderzoekt KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, onze dienstverlening. In 2020 beloonde u onze totale dienstverlening met een mooie 7,5. Met name het zoeken en betrekken van een nieuwe woning scoorden goed. Maar ook de manier waarop onze reparaties zijn uitgevoerd, werd door u gewaardeerd. 

Uw mening is belangrijk!

Het KWH-Huurlabel onderzoekt alle zaken waar u als klant van de corporatie mee te maken kunt krijgen. Een aantal voorbeelden:

  • Is de informatie over het betalen van de huur makkelijk te vinden?
  • Hoeft u zelf niet terug te bellen?
  • Kunt u reparaties eenvoudig melden?

KWH stuurt vragenlijsten naar onze klanten om hun mening te vragen. Misschien heeft u ook een vragenlijst ingevuld? Ook kijken ze of we de telefoon snel opnemen en u goed te woord staan. En checken ze of we u goed en duidelijk informeren, bijvoorbeeld via onze website.

Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een deskundige en onafhankelijke commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan verdienen we het keurmerk KWH-Huurlabel. Wij hebben dit KWH-Huurlabel en daar zijn we trots op. Betekent dit dat we niets mee hoeven te doen? Nee, zeker niet. KWH onderzoekt namelijk continu of onze klanten tevreden zijn. En dus of wij het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan.

Wilt u meer informatie over het keurmerk KWH-Huurlabel? Kijkt u dan eens op www.ikwilzorgelooshuren.nl.

Bent u niet tevreden?

Werken met het KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over. Laat het ons dan vooral weten, zodat wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.