Rioolverzekering

Hieronder staan de veelgestelde vragen over een rioolverzekering. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Rioolverzekering

Hoe kan ik problemen zoals een verstopping in mijn riool melden?

Algemeen

Waar u dit kunt melden, is afhankelijk van waar u woont.

Woont u in Hoogezand, Sappemeer, Foxhol of Kropswolde?
U kunt dan contact opnemen met Van der Velden  via 050 317 11 00 

Woont u in één van de overige woonplaatsen?
U kunt dan contact opnemen met RRS via 088 030 13 13.

Ik heb een verstopping in mijn woning die ik zelf heb veroorzaakt. Wat nu?

Algemeen

Als de verstopping is ontstaan door eigen toedoen, dan zijn de ontstoppingskosten voor u. U moet zelf een oplossing zoeken. In de bouwmarkt zijn vaak goede middelen en materialen te koop.

Kan ik een rioolverzekering afsluiten bij jullie?

Algemeen

U hoeft geen rioolverzekering af te sluiten. Problemen met uw riool kunt u melden bij Groninger Huis.