Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?
Algemeen
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
U woont in een appartementencomplex en hebt een vraag over het wassen van de ramen in uw complex. Hieronder staan de veelgestelde vragen over ramen wassen. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
Bewoners zijn zelf verantwoordelijk voor het wassen van hun ramen. Groninger Huis is verantwoordelijk voor de ramen waar bewoners zelf niet bij kunnen, zoals bijvoorbeeld in een appartementencomplex.
Groninger Huis is verplicht om minimaal één keer per jaar de ramen, waar een bewoner zelf niet bij kan, te wassen. De ramen in uw woongebouw worden dus minimaal één keer per jaar gewassen. Bij de meeste van onze woongebouwen worden de ramen vaker gewassen.
U kunt dit melden via uw Mijn Groninger Huis account.