Klacht melden

U wilt een klacht melden. Hieronder staan de veelgestelde vragen over klachten. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Klacht melden

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt uw klacht melden via ons contactformulier.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Klachten over ons meldt u schriftelijk bij ons secretariaat via het klachtenformulier of via het contactformulier. Nadat u de klacht heeft gemeld, neemt de collega die uw klacht behandelt, binnen 3 werkdagen contact met u op.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt uw klacht melden via het of via het contactformulier.

Ik heb een klacht over planmatig (groot) onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt uw klacht melden via het of via het contactformulier.

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt uw klacht melden via het of via het contactformulier.

Ik ben niet tevreden over het groenonderhoud in mijn straat of rondom het woongebouw. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

U kunt uw klacht bij ons melden via ons contactformulier.