Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?
Algemeen
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
U wilt een klacht melden. Hieronder staan de veelgestelde vragen over klachten. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
U kunt uw klacht melden via uw Mijn Groninger Huis account of via ons algemene e-mailadres info@groningerhuis.nl.
Klachten over ons meldt u schriftelijk bij ons secretariaat via info@groningerhuis.nl of via onze website www.groningerhuis.nl. Nadat u de klacht heeft gemeld, neemt de collega die uw klacht behandelt, binnen 3 werkdagen contact met u op.