Inschrijving betalen

Hieronder staan de veelgestelde vragen over betalen voor uw inschrijving als woningzoekende. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Inschrijving betalen

Kan ik een automatische incasso afgeven voor het betalen van het inschrijfgeld?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk.

Wat betaal ik voor het inschrijven als woningzoekende?

Algemeen

Het inschrijfgeld is € 15,-.

Hoe en waar betaal ik als woningzoekende het inschrijfgeld?

Algemeen

Bij het inschrijven betaalt u het inschrijfgeld via iDEAL of via een SEPA machtiging.

Waarom vraagt Groninger Huis inschrijfgeld?

Algemeen

Het up-to-date houden van het woonruimteverdeelsysteem kost geld. Dit betalen we met het inschrijfgeld.

Aan wie betaal ik als woningzoekende het inschrijfgeld?

Algemeen

U betaalt inschrijfgeld aan Groninger Huis.

Vanaf welk moment wordt er om inschrijfgeld gevraagd?

Algemeen

Vanaf het moment dat u zich inschrijft als woningzoekende. Tijdens het inschrijven komt u automatisch op het betaalscherm. Daar kunt u via iDeal het inschrijfgeld betalen.

Kan ik mijn inschrijving betalen met een acceptgiro?

Algemeen

Het is niet mogelijk om uw inschrijving te betalen met een acceptgiro. 

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik geen woning kan vinden?

Algemeen

Nee, dat is niet mogelijk.

Wat is het IBAN nummer waar ik het inschrijfgeld naar toe kan versturen?

Algemeen

Het IBAN nummer is NL53 RABO 0349 2034 66 ten name van Woonstichting Groninger Huis. LET OP: Als u op deze manier betaalt staat u niet automatisch ingechreven. Neem na het betalen contact op met de afdeling Klant en Markt via telefoonnummer 0598-451482, keuze 2. U kunt ook een e-mail (liefst met betaalbewijs) sturen naar info@groningerhuis.nl.

Ik weet mijn IBAN-nummer niet. Waar kan ik dit opzoeken?

Algemeen

U kunt uw IBAN-nummer vinden op uw pinpas of op het rekeningafschrift van uw bank.