Geschillencommissie

Hieronder staan de veelgestelde vragen over de Geschillencommissie. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Geschillencommissie

Ik heb een klacht ingediend en ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Groninger Huis probeert uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Dat lukt vaak maar helaas niet altijd. Komt u er samen met Groninger Huis echt niet uit? Dan is er sprake van een geschil. Met een geschil kunt u naar de geschillencommissie. Een geschil moet altijd schriftelijk (via brief of e-mail) bij de geschillencommissie gemeld worden. De adresgegevens van de geschillencommissie zijn:

Gezamenlijke Geschillencommissie Midden-Groningen
Postbus 9
9520 AA NIEUW-BUINEN
E-mail: voorzittergeschillencommissie@gmail.com

Als het geschil gaat over de huurprijs of de servicekosten, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Huurcommissie.

Ik wil graag contact opnemen met de Geschillencommissie. Wat zijn de contactgegevens?

Algemeen

De externe behandelt alleen geschillen als u uw klacht eerst heeft voorgelegd aan de directeur-bestuurder en u heeft aangegeven niet tevreden te zijn over de afhandeling. Daarna kunt u schriftelijk (per brief of e-mail) uw klacht indienen bij:

Gezamenlijke Geschillencommissie Midden-Groningen
Postbus 9
9520 AA NIEUW-BUINEN
E-mail: voorzittergeschillencommissie@gmail.com