Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?
Algemeen
Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
Wij moedigen onze huurders aan om huur te betalen via automatische incasso. Betaalt u nu nog niet via automatische incasso, maar wilt u dit wel graag? Hieronder staan de veelgestelde vragen over automatische incasso. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.
Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
U regelt een automatische incasso door contact op te nemen via het of door te bellen naar (0598) 45 14 82. U kiest zelf of de huur de 1e of de 5e van uw rekening wordt afgeschreven. U moet er wel voor zorgen dat er voldoende saldo op uw rekening staat, anders kunnen wij de huur niet afschrijven.
De huur wordt elke maand op de 1e of de 5e dag van de maand geïncasseerd. Als u wilt weten welke dag voor u geldt, neemt u contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82. Samen kunnen we dan kijken naar een oplossing.
Onze huurders betalen huur via automatische incasso. Is dit voor u niet meer mogelijk, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.
U kunt de huur zelf nog naar ons overmaken via rekeningnummer NL64 RABO 0357 7461 55 ten name van Groninger Huis. Vermeld dan uw adres en voor welke maand u de huur overmaakt.
Kunt u niet of niet op tijd betalen? Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.