Eerste verhuurnota betalen

Hieronder staan de veelgestelde vragen over het betalen van de eerste verhuurnota. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Eerste verhuurnota betalen

Wat zijn de kosten voor het aangaan van een huurovereenkomst?

Algemeen

Het aangaan van een huurovereenkomst kost niets. U betaalt bij het tekenen van de huurovereenkomst alleen de eerste verhuurnota.

Op welk moment betaal ik de eerste verhuurnota?

Algemeen

U betaalt de eerste verhuurnota bij het tekenen van de huurovereenkomst. Of u maakt het bedrag voor het tekenen van de huurovereenkomst over naar NL64 RABO 0357 7461 55.

Ik wil graag een betalingsregeling voor mijn eerste verhuurnota. Kan dat?

Algemeen

Nee. U bent verplicht de eerste verhuurnota te betalen anders gaat de verhuring niet door.

Welke gegevens moet ik vermelden bij het overmaken van de eerste verhuurnota?

Algemeen

U vermeldt uw naam en het adres van de woning die u gaat huren.

Zijn er extra kosten waar ik rekening mee moet houden bij de eerste verhuurnota?

Algemeen

Nee, er zijn geen extra kosten.

Ik heb een afspraak voor de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning. Wat gebeurt er bij deze afspraak?

Algemeen

Bij de sleuteluitgifte die in de woning plaatsvindt gebeuren onderstaande zaken:

  • Het tekenen van de huurovereenkomst;
  • Wij nemen de meterstanden op;
  • Wij nemen foto's van de woning;
  • U betaalt tijdens deze afspraak de eerste verhuurnota.