Woningverandering tegen huurverhoging

Hieronder staan de veelgestelde vragen over woningverandering tegen huurverhoging. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Woningverandering tegen huurverhoging

Kunnen jullie een woningverandering voor mij uitvoeren?

Algemeen

Ja, dat is mogelijk tegen betaling. U vraagt een woningverandering aan via uw Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt een afspraak met u om te beoordelen of het mogelijk is wat u wilt. Als het mogelijk is, ontvangt u van ons een offerte. Dan beslist u of u de verandering wilt laten uitvoeren. Betalen kan op de volgende manieren:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis

Kan ik een extra groep in mijn meterkast krijgen?

Algemeen

Ja, dat is mogelijk tegen betaling. U vraagt een woningverandering aan via uw Mijn Groninger Huis account. Wij maken dan een afspraak met u om te beoordelen of het mogelijk is wat u wilt. Als het mogelijk is, ontvangt u van ons een offerte. Dan beslist u of u de verandering wilt laten uitvoeren. Betalen kan op de volgende manieren:

  • betaling ineens;
  • betaling in termijnen;
  • betaling door middel van huurverhoging.

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis.

Ik wil graag dubbelglas in mijn woning. Waar kan ik dat aanvragen?

Algemeen

Het aanbrengen van isolerende maatregelen, zoals dubbelglas, gebeurt vaak planmatig. Kunt u hier niet op wachten? Dan kunt u dubbelglas aanvragen via uw Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt dan een afspraak met u. Daarna krijgt u van ons een offerte. In de offerte staat wat het plaatsen van dubbelglas kost en hoe u kunt betalen. Dan beslist u of u dubbelglas wilt laten plaatsen. Betalen kan op verschillende manieren:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis

Welke woningveranderingen kan ik bij jullie aanvragen?

Algemeen

Voor elke woningverandering die u wilt uitvoeren, kunt u contact met ons opnemen. Wij beoordelen dan uw aanvraag en geven aan of u de werkzaamheden zelf kunt uitvoeren of dat dit door een bedrijf moet worden gedaan. U neemt contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.

Hoe lang duurt het voor ik iets hoor over mijn woningverandering?

Algemeen

Dat ligt aan het soort woningverandering en wie het gaat uitvoeren. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of bel naar (0598) 45 14 82.

Kunnen jullie een tweede toilet in mijn woning plaatsen?

Algemeen

U kunt een tweede toilet aanvragen via uw Mijn Groninger Huis account. De opzichter maakt dan een afspraak met u om te beoordelen of een tweede toilet mogelijk is in uw woning. Als het mogelijk is, krijgt u van ons een offerte. In de offerte staat wat het plaatsen van een tweede toiliet kost en hoe u kunt betalen. Dan beslist u of u het tweede toilet wilt laten plaatsen. Betalen kan op verschillende manieren:

  • betaling ineens;
  • betaling in termijnen;
  • betaling door middel van huurverhoging.

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis.

Ga ik extra huur betalen als jullie een woningverandering hebben uitgevoerd?

Algemeen

Als u de woningverandering door ons laat uitvoeren, kunt u dat op verschillende manieren betalen:

  • betaling ineens
  • betaling in termijnen
  • betaling door middel van huurverhoging

Andere voorwaarden zijn:

  • u hebt geen huurachterstand of andere openstaande rekeningen bij Groninger Huis