Voorinspectie

U gaat verhuizen. Hieronder staan de veelgestelde vragen over de voorinspectie. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsbovenin, of stel uw vraag via het contactformulier.

Veel gevraagd over Voorinspectie

Ik heb mijn huur opgezegd. Komen jullie mijn woning controleren?

Algemeen

Als u de huur heeft opgezegd komen we 2 keer bij u langs. We komen bij u langs voor een voorinspectie en voor een eindinspectie.

Wat houdt een voorinspectie in?

Algemeen

Een voorinspectie houdt in dat wij samen met u uw woning doorlopen. Tijdens de voorinspectie vertellen we hoe u de woning op moet leveren bij de eindinspectie.

Hoe lang duurt een voorinspectie?

Algemeen

Een voorinspectie duurt maximaal één uur.

Ik ben het niet eens met wat er besproken is tijdens de voorinspectie. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Neem hiervoor contact op met de afdeling Klant en Markt via 0598-451482 keuze 2. Of stuur een e-mail naar info@groningerhuis.nl.

Ik heb een afspraak voor een voorinspectie en ik wil de afspraak graag verzetten. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Neem hiervoor contact op met de afdeling Klant en Markt via 0598-451482 keuze 2. Of stuur een e-mail naar info@groningerhuis.nl.

Moet ik als huurder zelf aanwezig zijn bij de voorinspectie?

Algemeen

Bij voorkeur wel, maar er mag ook iemand anders namens u aanwezig zijn.